Lektion för Elli
Hej! Alltså vilken dag! Rennée har varit ute och skott alla utom Slemma. Även Ára faktiskt, som har så stora fötter att hon fick "storhäststorlek". Hon var jättesnäll och superduktig! Det ska bli jättekul att börja med henne ordentligt nu. Red även Slemma en sväng på ängen, Gullan fick gå en vända på vägen och så longerade jag Ára en sväng. Alla var jättefina!

Avslutade dagen med en lektion för Elli på Segersgården. Det var första gången jag red för honom, och det var verkligen riktigt bra! Kan varmt rekommendera honom! Jag kände att hans system passar mig och Fljóð väldigt bra. Han tyckte bl.a. att jag skulle sätta mer energi i henne och vara mer dynamisk i handen och "följa med" henne, och det blev verkligen skillnad. Han sa dock att hon är symmetrisk och liksidig och att hon är mjuk. Det kändes kul att höra! Det blir definitivt fler lektioner och förhoppningsvis någon kurs framöver också. Fljóð var verkligen en stjärna och vi stannade till på McDonald’s på hemvägen fick hon en hel påse med äppelbitar haha! Vi var riktigt slut båda två. 

Nu ska jag sova. I morgon blir det poddjobb på kvällen med en riktigt spännande twist! ;) 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress