Stockholms Distriktsmästerskap
God kväll på er! Har haft en härlig dag på Stockholms Distriktsmästerskap. Jag och Slemma testade två nya grenar; T7 och V3. I T7 rider man även långsam tölt, vilket inte är Slemmas starka sida, och V3 rids som en V2, men istället för långsam tölt rider man långsamt till mellantempo, och istället för ökad tölt rider man mellantempo till ökad tölt. Jag tyckte ändå att det gick bra; känslan var toppen, hon kändes stark och positiv och jag tyckte att hon gjorde väldigt bra ifrån sig. Vi kom tvåa i T7 och fyra i V3 så jag är jättenöjd. Slemma är så härlig att vara ute med, hon gör alltid sitt bästa! Dessutom kom alla ekipage från mitt Powergaits-lag till A-final på dagens tävling, så det känns kul inför cupen!
 
Här kommer några bilder! Nu är jag helt slut. Måste jobba i morgon så jag ska faktiskt gå och lägga mig. Hoppas att ni har haft en fin dag ni med :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress