SIHS - vad ska man shoppa?
Åh nu är det bara några veckor kvar till SIHS! Det ska bli så jäkla roligt! Jag ser verkligen fram emot islandshästtävlingen såklart, men också dressyren, hoppningen, alla shower och såklart trevligt umgänge och shopping! Jag är som ett barn på julafton på SIHS haha! Det är liksom helt magiskt bara, och jag älskar allt med det, har varit där varje år sedan jag var 12 typ. Just nu funderar jag lite på vad jag ska titta efter på mässan. 
 
Jag skulle verkligen behöva en ny hjälm, så det tänkte jag försöka hitta en. Jag gillar GPA:s hjälmar jättemycket, men jag har så sjukt stort huvud (ja, det är faktiskt sant) så alla hjälmar ser väldigt stora ut på mig. Testa en GPA på Elmia och jag såg ut som en svamp hahah! Men det kan ju finnas nättare modeller, vad vet jag. Ska kolla runt lite i alla fall. Sedan tänkte jag testa den röda Equestrian Stockholm-jackan. Jag orkade inte testa den på Elima för det var så mycket folk i montern, men tänkte försöka göra det på SIHS i alla fall. Den är snygg, jag gillar designen, men det beror ju också lite på hur den sitter på.
 
Ska leta efter bett också. Jag vill ha ett Neue Shule Turtle-bett. Slemma hade ett sådant hos Anne-Marie och gick bra på det, så ett sånt ska jag klämma på också. Jag testade ju det på Fljóð när jag red kurs för Johanna också om ni minns? Jag gillade det då med. Sedan är jag en Stübben-fan och nu får det nog äntligen vara dags för ett golden wings. Jag tror att Gullan kan gå bra på det nämligen.
 
Sen blir det som vanligt några schabrak också tror jag. Jag är väldigt sugen på PS cob-schabrak som ju ska vara något mindre än de vanliga dressyr-schabraken.
 
Jag har ju pillat lite på ett Antares-träns vid flera tillfällen som ni vet, och de var ju slut när jag var på SIHS förra året. Kan hända att det blir ett sådant i år. Annars är jag otroligt sugen på ett Prestige-träns. Det har ju blivit så sjukt poppis bland islandshästryttare nu. Ska kolla efter ett sådant och jämföra lite. 
 
Ska ni till SIHS? Ska ni shoppa något särskilt?
 
 
Anonym

Jag älskar PS schabrak!! ❤️

Svar: Jag meeed! :D <3
hovet.webblogg.se

Anonym

Jag ska dit! 🙂 Ska köpa reflexer, fodertillskott och transportskydd.

Svar: Kul! Då ses vi kanske där! :D
hovet.webblogg.se

Ida

Ska också dit 😊 På listan står bl.a. smala lädertyglar, reflexer, skyddsboots och bett. Ett eller två schabrak från ES lär också slinka ner 😉

Svar: Härligt! 😍
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress