Nytt bett
God fredag på er! Shit vad kul allt känns för närvarande! Det är ljust på kvälllarna, värmen är på väg - i alla fall lite grann - sommartiden börjar snart, om två veckor är det tvådagars-kurs för Johanna, hästarna går toppen, jag har fått tag på fint hö som kommer på måndag. Och ikväll ska jag och R på dejt och kolla bio! Det mest känns riktigt kul!
 
Som jag skrev igår så har jag köpt ett nytt bett till Slemma. Lollo föreslog hinge-bett, men det finns typ inte att få tag på och tydligen ska Stübben sluta tillverka det. Så trist! Om någon av er har ett sådant som ligger och skräpar så vill jag gärna köpa! Jag älskar Stübbens bett. Faktiskt tycker jag bättre om dem än Bombers, vilket kanske är lite motsägelsefullt med tanke på att mitt nya bett är just ett Bombersbett:
Bildresultat för bombers happy tongue egg snaffle
 
Jag hoppas att detta ska fungera för att avlasta Slemmas lilla tunga. Är det någon annan som testat det? Bettet heter Bombers Happy Tongue Egg Snaffle.
 
För övrigt fick jag en jättegullig bild från Linda på Maríus och hans kompisar:
 
 
Man ser ju vem som har högst ambitionsnivå i det här gänget eller hur? Hahah!
 
Ha en jättefin fredag nu allihop!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress