Bloggfråga!
Jag fick en fråga om jag gör tidsinställda inlägg och hur jag orkar blogga varje dag. 
 
Svar: Det enkla svaret är väl att jag orkar blogga för att det är så himla kul haha! Nä, men jag uppskattar verkligen att få lägga upp bilder på mina fina hästar som jag älskar och visa alla som vill se hur de utvecklas. Det känns kul att kunna gå tillbaks och minnas olika roliga stunder med dem, och det kan man ju inte göra på samma sätt om man inte uppdaterar så ofta. För mig är bloggen extremt okomplicerad. Jag lägger ingen prestige i vad jag skriver eller att allt ska vara perfekt, utan det känns väldigt avslappnat. Jag tycker också att jag får en fin respons från er som läser, vilket såklart känns jättekul!
 
Eftersom jag inte sitter och editerar mina bilder så särskilt mycket så behöver jag inte heller lägga ned ett heltidsjobb på det. Jag kan knäppa av något med mobilen och skriva ett inlägg genom appen när jag åker från stallet. Det är faktiskt bara kul, och jag känner aldrig att bloggen är ett jobbigt måste, vilket jag tror har bidragit till att blogginspirationen aldrig har "lämnat mig". Nu säger jag absolut inte att det är fel att man lägger möda på att göra vackra bilder och så, tvärtom så är det såklart fantastiskt att vissa är så duktiga på det!
 
Angående tidsinställda inlägg så gör jag faktiskt det rätt sällan, men jag tror också att man ibland kan behöva göra det för att man inte riktigt har tid. Och då tänker jag att läsarna nog hellre vill ha ett tidsinställt inlägg än ingenting alls, även om det kanske blir lite mindre personligt.
 
Tack så mycket för era fina frågor! Fortsätt att fråga om det är något ni undrar över.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress