Stóra-Vatnsskarði
Hej på er! Jag kunde inte uppdatera igår pga ingen täckning i Vatnsdalur där vi är nu. Men vi har det bra på vårt guesthouse i alla fall! Innan vi lämnade Reykjavik igår passade vi på att åka till Stóra-Vatnsskarði och tittade på deras fina hästar. Jättekul att se! Vi fick bl.a. titta på en jättefin unghingst efter Lukku-Láki som jag blev väldigt sugen på. Underbar utstrålning! Därefter åkte vi vidare uppåt i landet för att tillslut landa på Hof i Vatnsdal. Vi har sovit gott i natt och idag ska vi få en visning av saluhästarna, turista lite och kolla in Lifland i Blönduósi för lite shopping. Vi har det super!

(null)
Sigur frá Stóra-Vatnsskarði tog det lugnt och chillade lite i hagen efter Landsmót

(null)
Fina Kilja frá Stóra-Vatnsdkarði var med på avelsshowen på LM

(null)
Även detta fina sto hade varit med på LM. Hon hade lika mycket man på andra sidan!

(null)
Fina unghästar

(null)
Fuxen alltså... så fin!

(null)
Blev väldigt sugen på denna...

(null)
Fika i Borgarnes

(null)
Lite väderomslag

(null)

(null)
Vårt guesthouse

(null)

(null)
En liten vovve

(null)
Lite isländsk små-shopping
Kristin

Snubblade in på din blogg och hamnade på detta inlägg. Skäckhingsten som står bredvid fuxen har jag köpt o står nu i Sverige!! Var så kul att se honom på bild här☺️ //Kristin Nouw.com/rideordie

Svar: Hej! Åh så roligt! Jag hörde att han var såld till Sverige redan när jag var på Island faktiskt. Men vad roligt att du köpt honom och att du hittade hit till bloggen! :D Han har verkligen häftig färg!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress