Mycket att fixa

Halloj! Har faktiskt lyckats fixa typ allt jag skulle göra, och dessutom ridit Fljóð. Hon var riktigt duktig idag! Det ska bli så kul att åka på kurs med henne när jag kommer hem från Island. För Slemmas del var sommarkursen förra året riktigt givande, och jag hoppas att det blir samma nu för Fljóð. Det känns skönt att ha två av tjejerna kvar i alla fall. Annars hade det nog känts lite väl tomt. I morgon ska jag tvätta och packa! Hoppas att ni har haft en fin kväll!

Johanna

Tror jag har skymtat att du har ett par Ailine från Pikeur i softshell, vad tycker du om dem? Är såå trött på att allt damm fastnar i mina byxor och önsketänker att dessa kanske inte är lika extrema pga materialet? :)

Svar: Det stämmer! :) Bästa ridbyxorna jag har haft. Kommer lätt beställa fler till hösten 👍🏻
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress