Trav trav trav
Hej på er! Idag blev det lite jobbintensivt. Sitter på kontoret och får hoppa stallet ikväll, men kommer ta igen det i morgon. Får faktiskt jätteabstinens när jag inte är där, men å andra sidan dör hästarna inte av att vila i två dagar. Tror till och med att det kan vara bra eftersom passet med Slemma var rätt krävande i söndags.
 
Hur som helst så tänkte jag köra lite arbete från marken i morgon. Vi ska jobba trav nu är tanken och försöka fokusera på den så mycket som möjligt! Den behöver ju stärkas och jag kan väl erkänna att jag inte är jättebra på att rida trav. Det är lite min akilleshäl faktiskt. Men vi lär oss båda två!
 
Hoppas att ni har en fin kväll i alla fall!
 
 
Har hon inte blivit ganska musklad lilla pluttan?
Ebba Carlström

Min svaga sida är galoppen så den jobbar vi mycket med nu. Trevlig kväll på dig tillbaka! :D

Svar: Tack :) Vi behöver också öva galopp faktiskt! Tycker dessutom att galoppen är utmärkt för både gymnastik och styrka :) Du får gärna tipsa om du har några bra övningar!
Ella

Jenny

Slemma är såååå fin 😍😍

Svar: Tack! :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress