Lite planering inför våren

God morgon på er fina ni! Uppe med tuppen och ska snart åka till jobbet. Upplever just nu en av nackdelarna med Pikeurs silikonskodda ridbyxor; rumpskavsår. Red ju barbacka på Fljóð i förrgår och det känns kan jag säga haha! 

På tal om Fljóð så har jag bestämt mig för att anmäla oss till en Johanna-kurs i vår. Jag och Slemma tuffar på rätt bra nu själva, och det nya kursupplägget med bara två pass funkar inte riktigt för oss. Tror dock att det kan funka bättre för Fljóð, som sannolikt inte orkat fyra pass på två dagar. Får sikta in mig på ridläger med Slemma istället. Det var så himla kul sist! 

Planerar ni att gå på några kurser/lektioner i vår?

Jenny

Jag skulle vilja pröva att rida för Jessica Rydin. Jag tror att hon är bra coh har andra kompisar som rider för henne. Det känns verkligen som att man behöver lite bra hjälp när det inte går framåt... just nu är det lite så menmen! Hur är Johanna att rida för??

Svar: Okej :) Jag har hört att många är nöjda med Jessica! Har dock inte ridit för henne själv, men som du säger så är det alltid bra att ha en tränare som kan hjälpa till när det känns lite tungt. Hoppas att det vänder! Johanna är bra tycker jag. Hon har ett bra system och känns vänlig mot hästarna. Ibland har jag lite svårt att förstå vad hon menar, men det brukar falla på plats efter ett tag. Kanske har mer med mig att göra än med henne haha!
Ella

Linnea

Hej, är du intresserad av en ny header eller bilder till sidomenyn så gör jag de tjänsterna för en ytterst liten summa. (10kr-30kr). Förr gjorde jag headers till bl.a caroline Bågfeldt m.fl.
Kontakta mig på min mejl vid intresse.




Ha en fortsatt bra dag!
Med vänlig hälsning Linnea :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress