Vårschabrak

Alltså jag dör vad fräscha färger det är på PS of Swedens vårkollektion för schabrak! Älskar verligen nyanserna och hade lätt kunnat köpa ett av varje. Undrar dock verkligen vad grejen är med den extremt höga manken? Det är liksom inte alls anpassat för mindre hästar. Hade fått plats med två hästar framtill på de här. Hur tänkte de med den designen? Om man lägger det på en häst utan manke lär det bara bli knöligt tänker jag. Någon som testat dessa på islandshäst? Färgerna är så jäkla gorgeous att jag nästan kan tänka mig att köpa ett bara för att prova...

Johanna

Som jag fattat det så är det en stoppkudde så att sadeln inte ska kasa fram! Men kan också fått det om bakfoten ;) tycker dock att det är lite väl equestrianstockholm över dem ;)

Svar: Hahah så kan det nog vara 😆 Tycker de borde göra en modell som passar hästar utan värsta manken. Ja visst är de lika ES, men jag tycker att de här färgerna var snyggare. ES kör lite väl mycket pastellmardröm för min smak haha!
hovet.webblogg.se

Anonym

Den blå var fin. /R

R

Den blå var fin. /R

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress