Julkalender - Dag 22 & 23
Mitt värsta respektive bästa hästminne? De värsta minnena är väl hästar som blivit skadade eller fått avlivas, eller när man träffat riktiga idioter i hästbranschen som man bara önskar att man aldrig hade träffat. Men sånt är ju såklart inte så kul att tänka på, så jag tänkte lämna den biten.
 
De bästa minnena är dessutom så otroligt många fler! Såklart minns man riktigt fina ridturer och mysiga stunder med hästarna. Några särskilt fina minnen är när Maríus föddes, när vi hämtade Gullan och Fljóð, deras inridning, när vi hämtade Slemma på flygplatsen i Norrköping, när jag och Slemma vann vår första tävling. Det finns hur mycket som helst! Men sen har man såklart andra gamla minnen som också var fantastiska. Jag följde med som groom på massor av tävlingar när jag var yngre, det tyckte jag var riktigt roligt, och det är några av de bästa häst-minnena jag har. Det är väl det bästa med ridning egentligen; att man får nya fina minnen hela tiden!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress