Tisdag

God morgon på er! Efter gårdagens stilla hemmakväll får jag äntligen åka till stallet ikväll. Saknar hästarna såklart! I morgon kommer Lollo ut och behandlar mina små älsklingar. Det förtjänar de! Ska bli spännande att se henne jobba också. Återkommer med en rapport över behandlingarna sen!

Jag har också - gode Gud och min kropp och själ tackar mig för det - tagit ledigt vecka 43 och även fredagen den 20:e. Jag kommer följaktligen softa stenhårt hela fredagen fram till Johanna-kursen och sen vara ledig en vecka efter det. Så underbart! Gissa om det känns bra att få en hel vecka där man bara kan öva på allt man lärt sig? Vi kommer dock att klämma in en lite spa-vistelse där också, just for the hell of it. Jag behöver också lite behandlingar haha! Och lite tid med R också, som i likhet med en annan jobbar ett unns för mycket.

Ser verkligen fram emot Johanna-kursen nu. Vi behöver det! Har dessutom anmält mig till en till kurs för henne i november, så att det blir en månads mellanrum ungefär. Efter det tror jag att vi börjar bli fit för att testa en liten tävling kanske. Ser så himla mycket fram emot det! Jag har nästan bestämt mig för att tävla F2. Men vi får se hur det utvecklar sig i vinter.

 
Mammas bästa lilla racer ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress