Ny vecka
God morgon allihop! Måndag och ny vecka! Det här veckan ska jag försöka komma iväg till ridhuset med Slemma. Ska också försöka planera in en trip till ovalbanan på Stadsberga för lite träning.
 
Det kändes jättebra igår och Slemma skötte sig utmärkt på banan. Nu var det ju visserligen lugnt där och inga andra hästar och så, men det är ändå bra att hon får se hur det ser ut. Jag insåg att jag borde ha tagit boots med mig och testat ett femgångsprogram, man jag körde utan boots så jag övade V1 och T1 istället. Inte för att jag kommer att tävla det kanske, men det blir ju det när man kör fast gångartsföljd och är själv på banan. En sak som var väldigt positiv var att galoppen funkade bra. Har ju varit lite orolig för det nu när jag börjat ta fram passen, men den kändes väldigt trevlig. 
 
Hoppas att ni får en fin dag kära ni!
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress