Blä :(

Blä. Ibland blir det inte som man tänkt sig. R jobbar jättemycket just nu och ikväll är han supersen, vilket betyder att jag inte hinner till stallet om jag inte vill komma hem typ 01:00 (vi har bara en bil). Jag har fått be Ingrid ge Gullan sin medicin och R har fixat så att jag kan låna en bil den kommande veckan. Tyvärr är logistiken skitdålig i mitt liv som ni kanske märker. Min plan är såklart att ta tag i det här, och det kommer att bli betydligt bättre framöver, men självklart är jag lite frustrerad just nu. Det jag är mest orolig för är dock hur jag ska överleva morgondagens ridtur på Slemma utan att slå ihjäl mig. Men det får bli morgondagens problem. 

Hoppas att ni har haft en bättre kväll än jag! I morgon ska jag i alla fall till stallet. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress