Sadelutprovning, Prestige och Denni Design

Halloj på er! Jag kan ju säga att jag har mått bättre. Inte bara för att jag har varit i stallet hela dagen, men jag fick dessutom för mig att det var en bra idé att ställa mig och gräva ett dike i hästarnas hage i en timme. Så typiskt mig! Nu ligger jag hemma i sängen med världens huvudvärk. 

Hur som helst, och till väsentligheterna; sadelutprovningen! Denni kom ut lagom till regnet försvann och det var världens höstdag med strålande sol. Jag testade massor av olika utföranden och storlekar på sadlar på både Fljóð och Slemma. Fick massor av beröm för hästarna, vilket var jättekul, jag fick också en demosadel som jag ska ha tills vidare och tills jag får min egen. Min kommer att vara helsvart. Den är bara skitsnygg och hur skön som helst. Gissa hur glad jag är! Det bästa är att jag får med nya stigläder och sadelgjord också. Total lycka! Endast det bästa till mina tjejer såklart. Jag tyckte att de gick jättebra i sadeln båda två. Har ju aldrig testat den på Fljóð tidigare, men den låg bra på henne också. Riktigt glad nu och kommer att sova gott i natt!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress