Black friday!

För en shopping-galning som jag själv är man såklart lyrisk idag på Black Friday! Kommer dock spara mig till SIHS, men jag SKA ha mina täckbyxor från Horze innan jag fryser till döds. Vinterridbyxor i all ära, men det är ändå thermo som värmer bäst haha! 

Ska ni köpa något särskilt på Black Friday? 
 
Länkar till några erbjudanden som jag ska kolla in nedan:
 
Emmishoppen - 20% på hela sortimentet med rabattkod "BLACK18" i kassan.
MyOne - 50% rabatt på "nästan allt", även Black Week med 20% på alla jackor med rabattkod "jackor20".
Hööks - Black week med olika erbjudanden hela veckan, idag 25% på överdelar.
Equitec - 40% på alla varor.
Equestrian Stockholm - Rea på massor av prylar.
MM Ridsport - Black weekend med 20% rabatt på hela sortimentet med rabattkod "Black2018".
Fager Design - 30% på allt!
Börjes - Rea på hela sortimentet, bl.a. 50% på t.ex. Eskadron, Kingsland och Pikeur.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress