Torsdag och shopping
Hej på er! Hoppas att ni har det bra idag. Själv jobbar jag som vanligt. Det är rätt stressigt nu inför semester, märks att alla dammar av skrivborden inför ledigheten haha! Ikväll ska jag på någon typ av överraskningsaktivitet. Har ingen aning om vad det är, men R har fixat något speciellt som "kräver ett öppet sinne" hmm.... Vi får se vad det är, är väldigt nyfiken!
 
Hur som helst så vill jag tipsa er om att Fager design har 50% rea på hela soritmentet just nu. Eftersom jag snart fyller år så råkade jag visst klicka hem en liten present till mig själv. Det är hysteriskt billigt nu med rabatten och en himla fyndig idé. Tror att Fljóð kommer klä i nosdelarna. Hennes nosgrimmor är ungefär två storlekar för stora som läget är nu, och det ser väl lite sådär ut kanske... Kul med något nytt! Sidan hittar ni här! Ingen kod behövs utan rabatten dras av i kassan!
 
 
 
(Bilder från Fager designs hemsida)
Nouw.com/icerider

Jag beställde också två nosdelar :) älskar bla den blåa låga glitterkross Rás har 😍

Svar: Jaaa jag har sett den på din blogg! Så snyggt! :D Lika bra att passa på när det var så billigt!
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress