TGIF
God förmiddag! Sitter på jobbet och sliter som vanligt. R har åkt nu så jag är solo fram till i morgon eftermiddag. Förutom att gå på 80-årsfest för min lilla farfar och rida så kommer jag försöka sova så mycket det bara går under helgen. Är helt slut efter den här veckan faktiskt. Skulle verkligen behöva semester. I morgon tänkte jag verkligen sova ut och bara hoppas att jobbet inte ringer. Man vet ju aldrig, men känner att jag behöver det.
Fick en uppdatering från Linda förresten. Maríus har det bra och tyr sig tydligen väldigt mycket till sin bästis Lakkris. De är så gulliga ihop; en svart och en vit! Saknar honom jättemycket faktiskt.
 
Nouw.com/icerider

Härligt att han hittat en vän 😄

Svar: Ja, verkligen! De är så söta ihop! 😊
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress