Import-tider
God morgon på er! Fredag idag och jag jobbar halvdag. Har dessutom bara en halv vecka nästa vecka, sen går jag på semester woho!
 
Har ni förresten märkt att hela Facebook kryllar av glada uppdateringar om import just nu? Min fina kompis Ingrid ska till Norrköping idag och hämta hem sin nya skatt som kommer med flyget, och jag känner mig helt överexalterad fast det inte ens är min häst haha! Kommer så tydligt ihåg känslan när vi hämtade Slemma förra året, mitt i natten och i värsta ösregnet, och hur fin hon var när hon kom gående i gången och vi fick lasta henne. Det kändes typ som att få ett barn! Blir helt rörd när jag tänker på det. Men så är jag ju en hönsmamma av sällan skådade mått också.
 
Är det någon av er som får hem/har fått hem en häst från Island i höst?
 
 
Natalie

Fick hem min pärla i fredags. Fortfarande overkligt!

Svar: Ja jag såg det på din blogg! Vad kul grattis! :D
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress