Fredagsfeeling!

Alltså wow! Slemma gick så bra idag. Kändes som att tölten kom till en helt ny nivå. Det händer så mycket nu så man nästan blir fartblind haha! Red ut och fokuserade mest på traven först, sen en del galopp och så tölten sist. Det kändes som att hon fick ut längden i steget och hittade ett nytt flyt som vi inte har haft tidigare. Hon är verkligen bäst min lilla Pemma ❤️

En annan sak att fira är att solen faktiskt går ned 8 minuter senare idag än den 21 december! Det går framåt. 
 
Fljóð och jag tog en skrittur i töm med equibandet. Jag har tänkt köra en period med mer stärkande arbete från marken med henne. Det är ju faktiskt ingen press och jag tror att det är bra att variera så mycket det går med henne.
 
Nu ska jag hem, duscha och sen blir det nog några drinkar på stan med R. 
 
Hoppas att ni får en fin fredagskväll!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress