Skitkväll

Hej kära ni! Vilken fenomenal skitdag det blev idag. Förutom strul på jobbet och att min tid för att fixa fransarna blev inställd så kom jag ut sent till stallet och hann bara måla släpet en sista omgång innan det började pissregna. Mörkt var det också och jag fick tända i stallet och slita fram pannlampan - total ångest - men insåg att den givetvis inte var laddad sedan förra vintern (nähä?) då jag använde den sist. Det blev till att åka hem i spöregnet. Hästarna fick helt enkelt vila. Skitdag och skitkväll. Enda ljuspunkten var att duktiga R har fått en fin ny chefstjänst på jobbet idag och jag är såklart jätteglad för hans skull ❤️

I morgon ska vädret bli sådär men det ser inte ut att bli värsta regnet i alla fall. Lite oklart hur schemat kommer se ut i morgon kväll, vi får se. 
 
Hoppas att er kväll har varit bra i alla fall!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress