Sjuk

Blä... kände mig seg när jag gick från jobbet idag och somnade som en sten direkt när jag kom hem. Åkte i alla fall ut och red en sväng på Slemma, men mer än så orkade jag inte. Har ont i huvudet och halsen och känner mig helt utmattad. En av nackdelarna i mitt jobb är att man inte kan sjukskriva sig om man har något inbokat, vilket jag råkar ha varje dag resten av veckan. Sjuk får jag tydligtvis vara i helgen. 

Slemma gick i alla fall jättebra. Red ut och joggade först en lång sträcka i trav innan jag började jobba igenom tölten. Vi övade på tempoväxlingar idag och hon gick jättebra. Är så stolt över henne! Min fina häst ❤️ 
 
Nu ska jag sova och hoppas att jag mår bättre i morgon. God natt på er!
 
 Älskar henne helt obeskrivligt mycket! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress