Jobba, jobba, jobba.
God morgon på er! Satt och läste lite gamla inlägg på bloggen igår och kunde konstatera att herregud vad jag jobbar hela tiden. Full rulle jämt liksom. Just nu är tempot på jobbet ändå okej eftersom de flesta fortfarande har semester, men jag ser faktiskt (!) fram emot ett bryt i höst innan vinterstressen slår till på allvar. Jag har faktiskt börjat söka nytt, och det känns bara så himla bra. Just nu försöker jag i alla fall ta det ganska lugnt och bara göra det mest nödvändiga, vilket är jättesvårt när man är prestationsmänniska ut i fingerspetsarna. Tur att jag har R och mina fina hästar som muntrar upp mig.
 
Hur som helst så ska jag åka en sväng till stallet ikväll. Måste rida Slemma, och det blir kanske också en tur på Agnes. Hoppas att ni har en fin dag allihop!
  
 Mammas ögonsten
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress