Agnes och EE-bett
Hej på er allihop! Onsdag idag, mitt i veckan och extremt mycket jobb för mig (nähä?). Ska i alla fall ut till mina älskade små pållar ikväll. På fredag kommer vi förmodligen att få besök av Agnes husse eftersom vi ska diskutera hur vi ska gå vidare med henne och var hon ska hamna. Jag vet inte om hon är till salu just nu, men det lär vi också prata om. Hur som helst så tror jag att det blir konstruktivt och bra. Agnes är en fantastisk häst och jag vill henne såklart det bästa! Kanske blir någon duktig ryttare lycklig ägare till henne snart?
 
Ikväll tänkte jag testa att rida Slemma på EE-bett. Eftersom hon är så känslig med tungan så tror jag verkligen att det kan passa henne. Detta bett lyckades jag komma över på Hööks för en tid sedan för endast 162 kronor! Det hade kostat 649 så det var verkligen ett kap! Behöver dock köpa ett par till bettskivor från Acavallo. Rider aldrig med lösa ringar utan bettskivor och jag tycker att Acavallos är de absolut bästa! Får se till att knipa ett par snart, till dess får jag sno dem jag har på Nova-bettet.
 
Hoppas att ni får en bra dag!
 
 
Bildresultat för bettskivor acavallo
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress