Landsmót
Igår var vi och körde hö till hästarna. Hann inte göra något med dem igår tyvärr, till småtjejernas stora besvikelse. De kommer alltid galopperande i hagen när jag kommer och vill komma med ut. Jag är jätteglad att de är så positiva och tycker om att komma ut och jobba. Det blev lite klapp och kli istället, vilket också uppskattades såklart.
 
Nu börjar det närma sig vår efterlängtade Islandsresa! Om 40 dagar åker vi till Island för att hälsa på Louise Röjbro (som vi köpt Gjöll av) som bor i Selfoss och sedan åker vi vidare norrut till Akureyri för att titta på Landsmót som går på Hólar i år. Jag är så himla taggad! Det ska bli jättekul! Även R är positiv, vi ska ju kolla på vattenfallet som är med i Prometheus-filmen (Dettifoss), det är nog det han ser fram emot mest! Själv ser jag fram emot alltihop, sist jag var på Island var 2004 så det har ju gått några år.
 
 


 
Dagens Maríus
 
Jag är hemskt dålig på att ta bilder i rörelse (särskilt med mobilen), men jag tycker faktiskt att han rör sig otroligt fint, tar jääättelånga steg med bakbenen vilket jag tycker ser bra ut. Går såklart inte att se hur han kommer att se ut som vuxen när han är såhär liten, men ändå.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress