Dag 6

Har sett så mycket fina hästar idag! Både avelshästar och finaler i B-flokk och A-flokk. Vi har också hunnit med ett besök på Lífland och en ganska galen road trip i bergen; trodde aldrig vi skulle komma fram med vår jättelilla bil! Det gjorde vi dock och allt gick bra. Vi har dessutom frusit mindre idag då vi i princip satte på oss alla kläder vi hade. Har hängt en del med min gamla tränare och vän Josefin och haft en toppendag helt enkelt. Vi har också tagit en liten tur på Hólars skolområde. Nu känner jag mig så OTROLIGT motiverad att åka hem och träna Agnes och jag har också bestämt mig för att det blir en Álfur-betäckning nästa år, sannolikt blir det Fljóð som blir mamma. Ser fram emot sommaren och hösten och har eventuellt en rolig nyhet no. 2 att avslöja inom kort.....

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress