Sova sova
Hej på er! Har i princip sovit hela helgen känns det som. Jag behöver verkligen vila, och kroppen känns heeelt seg. Kan vara värmen också iofs. Men jag tycker att det är så härligt! Jag har tänkt massor idag och planerat för framtiden. Det börjar känns lite roligare nu och inte bara jobbigt, i alla fall ibland. Idag red jag i alla fall på alla hästarna. De kändes fina och framförallt Ára börjar kännas riktigt bra. Jag har lite lösa planer om att kanske behålla henne i Stockholm medan övriga flyttar; det vore roligt att ha henne på hemmaplan. Jag tycker att det är så trist att det inte är några tävlingar nu, det blir inte samma sak när man filmar sig själv och skickar in och jag saknar verkligen tävlingshelgerna. Håller tummarna för att det blir någon form av höstsäsong i alla fall! Jag skickade dock faktiskt in en film till en virtuell tävling, och det gick bra, mer om det i morgon ;) Nu ska jag sova lite och hoppas att jag mår lite bättre i morgon. Tusen tack för alla fina reaktioner på mitt förra inlägg förresten! Ni är fantastiska! 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress