Ridhus och tristess
God tisdag på er! Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering här de senaste dagarna. Faktiskt känns det mesta lite jobbigt just nu. Jag tror att jag är mer påverkad av mörkret och vintern än vad jag trott. Jag är trött och oinspirerad helt enkelt. Orkar inte planera in något direkt, vare sig det är något roligt eller något tråkigt.
En bra sak som jag gjort idag är i alla fall att jag har hittat ett ridhus i närheten dit vi kan åka och träna! Så underbart med schysst underlag och lite vettiga träningsmöjligheter. Och dessutom belysning! Är så trött på mörkret så jag nästan kräks. Jag är i princip aldrig ute när det är dagsljus, bortsett frånt taxiresor till olika ställen där jag jobbar under dagarna.
 
Är jätteglad för mina fina hästar såklart. Och för R. Det finns bra saker i livet också, men det är tungt ibland. Är det någon av er som känner samma?