Helgens kurs
Hej! Fljóð och jag har varit på kurs igår och idag hos Johanna på Edeby. Det har varit riktigt kallt (är helt ärligt sjukt trött på kylan nu) men jättetrevligt och såklart nyttigt för mig och Fljóð att få en liten uppsträckning. Vi har tränat mycket på grundgångarterna som är det svåraste just nu, men jag har fått bra verktyg för att jobba vidare med det hemma. Nästa kurs är om bara två veckor och då är det kombinerad yoga/ridning! Hade ingen aning om det när jag anmälde mig, men det låter spännande. Faktiskt så tycker jag att yoga kan vara jättebra för att bli mer rak och stabil i kroppen. Hur som helst så var det jättetrevligt häng som alltid och när jag kom hem idag hann jag med att rida de andra också. Produktiv helg med andra ord! I morgon ska jag kickstarta dagen med ett spinningpass på morgon (!) och sen åker jag en sväng till stallet igen. Hoppas att ni har en härlig helg! 

(null)

(null)