Maríus är på plats!
Nu är Maríus hos Fredrik i Sparreholm. Han stod som ett ljus hela vägen och har skött sig jättebra. Det ska bli superspännande att följa hans utveckling framöver. Är jättetaggad! Själva resan tog hela dagen så jag har inte hunnit rida de andra idag, men alla gick igår, då jag dessutom hann en sväng med Fljóð till Edeby och Johanna. Det var jättekul som vanligt och jag kände mig peppad när vi åkte därifrån. Fljóð blir bättre och bättre!

Nu ska jag sova. I morgon blir det nog gymmet efter jobbet så hästarna får stå till på tisdag. Hoppas att ni har haft en bra helg!

(null)
(null)




Anna

Hej! Kul att läsa din blogg! Skulle inte du kunna göra ett inlägg om all din utrustning! Är lite av en utrustningsnörd 🤓. Så skulle vara intressant att se vad du använder och varför !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress