Kurs på Stormbacken!
Hej på er! Jag och Ára är på kurs på Stormbacken den här helgen och rider för Johan. Han har inte sett henne sen i somras så det var kul att höra vad han tyckte om henne. Han sa att hon är mycket bättre och att det jag gjort med henne hittills varit bra. Blev jätteglad att höra det, för jag vet att Johan inte skulle säga så om det inte var sant. Vi ska bara fortsätta jobba på och det känns superkul :) Idag ska Johan rida henne så jag tänkte fota och filma lite. Det är aldrig någon annan än jag som suttit på henne så det ska bli spännande att se henne från marken. Kursen är toppen; vi har fått massor av god mat, boendet är toppklass och allt är bara så fint och tjusigt här. Kommer definitivt bli flera gånger! :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress