Ára på kursen
Ja, det har varit dött här, och faktum är att jag inte struntat i att blogga, jag har bara helt enkelt inte haft tid att rida i veckan. Jobbet tar extremt mycket tid just nu. Jättekul såklart, men saknar mina tjejer så det gör ont. I morgon ska jag i alla fall umgås med dem hela dagen, så då blir det ny uppdatering! Har fått veta att Maríus sköter sig bra hos Fredrik, så det känns jättekul! Firar kväll nu med några bilder på Ára från kursen. Tyvärr var det ingen som filmade när jag red, men Johan prövade henne sista passet så då kunde jag dokumentera lite. Tror hon blir jättefin, jag måste bara lägga mer tid på henne. Men det kommer! Blev i alla fall jätteglad att Johan var så positiv och tyckte att jag gör ett bra jobb med henne. Är jätteglad för min fina sessa!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress