Jag är vid liv
Hej på er! Vilken vår. Allt är väldigt upp och ned just nu. För mig är det inte bara Corona utan mycket annat också. Det har hänt massor privat som påverkar typ allt jag gör just nu, men jag är frisk, jag mår okej, hästarna mår bra och allt kommer att ordna sig. Jag behöver bara få tid att styra upp massa praktiska saker. Just nu har hästarna gått på lite sparlåga. De är rätt tjocka och otränade. Det är bara Fljóð som är i hyfsad kondis. Men om allt går som det är tänkt så kommer jag att sätta igång och rida ordentligt denna vecka. I helgen ska jag rida kurs för Johan. Han kommer hata mig för att Ára är så fet, men nu är det så. Jag ska i alla fall bara ha roligt och fokusera på mig och min fina ponny. Helgen efter ska Fljóð faktiskt också få en duvning på Edeby. Ser jättemycket fram emot det!

Vi var på kurs för ett par helger sen och då fick jag och Fljóð jobba massor på grundgångarterna. Det behövdes! Jag är i ärlighetens namn inte jättebra på att rida grundgångarterna så det är toppen att få testa på det. Sadelbyte kommer det att bli också här framöver. 

När det Marius finns en plan. Jag berättar mer sen, men grejen är att det kommer bli en del förändringar framöver eftersom gården ska säljas och hästarna måste flytta. Jag kommer lösa det på något sätt och faktiskt är jag inte jätteorolig. Just nu ser jag mest fram emot min Tigull/Slemma-bebis som kommer som några veckor. 

Så; jag är inte död, jag har inte slutat blogga. Det är bara tuffa tiden just nu, men jag kommer fortsätta här och jag hoppas att saker är på väg tillbaks till det normala igen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress