Nytt släp!
Jag sålde faktiskt mitt släp i helgen. Det var på tiden, för jag kände att vi behövde ett nytt. Det var lite dålig timing för jag hade egentligen tänkt åka och träna för Johan idag, men nu går ju inte det haha! Ändå skönt att få det fixat; det gamla släpet behövde fräschas upp och helt ärligt hade jag inte tid eller ork för det. Så jag köpte helt enkelt ett nytt istället! Jag åker och hämtar det första helgen i oktober. Vi bestämde oss för ett Böckman Duo R. Riktigt snyggt! Det är komplett med sadelkammare, aluminiumgolv och sparkskydd. Ser ut som på bilden fast det är helsvart, så det ska matcha bilen :) Där kommer hästarna åka som prinsessor (och prins, Maríus ska ju iväg på inridning i november så han lär också få åka i det). Känner superkul! Någon annan som har Böckmann?
 
Bild från Böckmann Trailer Center (länk)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress