Lagtävlingen!
Hej på er! Superdålig uppdatering i helgen, jag vet. Men jag har haft jättekul och är så glad att jag följde med! Fljóð och jag gjorde debut i T3 och fick 5,30, vilket jag är nöjd med. Det är lite svårt med tempoväxlingar och hon är inte jättestark ännu så hon orkar inte riktigt de höga tempona ännu. I V2 fick vi 5,13, vilket också kändes ok eftersom traven och skritten inte riktigt är på plats ännu. Men vi fick rida A-final i både T3 och V2, och vi kom på tredje plats i båda grenarna. Det var bra tyckte jag! Laget kom på en fjärdeplats totalt, men vi vann faktiskt maskeradtävlingen så det var riktigt roligt! Vi hade ganska förskräckliga outfits på oss; någon form av 90-tals-/fjortistema som var jättekul men kanske inte så stylish haha! Men vi gick i alla fall all out på temat. Fljóð var hur din helst en stjärna och levererade allt hon kunde trots värmen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress