Clinic of the Champions
En kul grej som jag glömt att berätta om för er är Clinic of the Champions som äger rum den 12 oktober. Jag hoppas att ni inte missat det? Det är alltså en clinic som kommer att vara på Runsten Equestrians fina anläggning i Grödinge. Stian Pedersen kommer dit och berättar om "Sits, inverkningar och kommunikation". Det är första gången på väldigt många år som Stian kommer till Sverige så det är verkligen ett tillfälle! Magnús Skúlasson kommer också att vara med, och temat för hans clinic är "Hållbarhet genom hårt arbete, vägen till optimering". Självklart också jätteintressant att se hur en så duktig ryttare jobbar för att hålla sina hästar hela och starka trots tuffa prestationer. Både Stian och Magnús har med hästar som de kommer att visa, och jag och Johan ska köra en live-podd samtidigt. Jag tror att det kommer bli riktigt, riktigt bra!
 
Passa på att köpa en biljett så ses vi där! Biljetter hittar ni på Billetto (länk här!)
 
 
Sofie

Jag, mamma och några kompisar ska gå på den.
Ska bli riktigt kul och kanske får man lära sig ett och annat också.

Svar: Hej! Vad roligt att höra. Hoppas att ni gillade eventet! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress