Vilken helg!
Ojoj vilken helg det har varit. Jag kom precis hem, har varit ute och ridit alla hästarna och så var Mickis och hennes pappa och lilla Lotte ute idag också. Det var roligt! Hästarna gick också bra, utom Fljóð som inte alls kändes med på noterna. Jag tror hon kan ha träningsverk från i fredags då jag körde ett ordentligt pass i ridhuset (premiärtur för nya släpet!). Hon ska få vila några dagar nu. I helgen är det dags för Johanna-kurs. Det ser jag verkligen fram emot! 

Igår var det Clinic of the Champions. Vilket event det blev! Jag är mer än nöjd och det var jättekul att köra live-podd. Jag ska lägga upp en inlägg om det i veckan. Nu tänkte jag faktiskt sova. Gårdagen avslutades med en liten runda på stan så jag är ganska trött idag. 

(null)

Anonym

Hur är det med slemma? Hur mår hon, har det hänt något? Inte sett henne pålänge här 🤷‍♀️

Svar: Svarar i ett inlägg :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress