Kurs på Edeby!
Hej allihop! Började helgen med tvådagarskurs på Edeby. Det behövdes verkligen för Fljóð och jag hade ett rätt dåligt pass i tisdags och vi har inte lyckats kommunicera så bra den senaste veckan. Det är så små nyanser i henne. Men jag tyckte i alla fall att det gick jättebra på kursen och jag hittade vad jag gjorde för fel. Hon puttar mig lite framåt åt vänster och då lättar jag av litegrann från höger sittben utan att märka det. Förmodligen för att jag försöker hålla koll på vänster bak som är det bakbenet som hon brukar fuska lite med. När vi fick det på plats blev allt mycket lättare. Johanna är lite detaljnörd tror jag, men det passar jättebra med Fljóð. Sista passet kändes jättebra. Självklart är hon bättre och starkare än sist men det handlar så mycket om att hela tiden vara i balans och att hon inte ska bli spänd. Jättekul var det i alla fall och som vanligt med gott sällskap :)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress