Kurs, SIHS m.m.
Hej på er! Det är mycket som händer som ni säkert förstår. Jag försöker jobba så mycket som möjligt just nu, så det blir sena kvällar i stallet och inte tid för så mycket annat. Men är i alla fall jätteglad att jag har hästarna så att jag får tänka på något annat ibland! 

Om ett par veckor är det kurs igen på Edeby. Jag var ju där för drygt en vecka sedan med Fljóð och jag tyckte att det gick jättebra. Egentligen var det en kurs inbokad i helgen också, men den blev inställd tyvärr. Hur som helst så går det bra med hästarna. Jag har anmält både Gullan och Fljóð till en liten skojtävling nu i december. 

Ytterligare en grej som händer är ju SIHS! Jag kommer att vara där med R och Johan och vi ska försöka göra en Live med podden på Insta. Johan dömer ju tölttävlingen men jag tänker att jag ska försöka fånga honom efter det och prata om tävlingen och lite allmänt om eventet. Hoppas att ni har det bra allihop!

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress