Semesterplaner
Hej på er! Har börjat gå in i lite semester-mode så jag är ganska seg haha! Var i alla fall ute en sväng till djuren igår och red på Fljóð först, som gick riktigt bra. Tog också en lite längre sväng på Ára och fick sällskap av Sara och Brana. Jag tror Ára tyckte det var kul med lite sällskap. Hon är väldigt trygg faktiskt, inte alls rädd utan struntar i bilar, soptunnor och andra potentiellt läskiga saker. Det känns bra! Hon blev lite trött, men jag tyckte att hon gick fint och hon orkade tölta lite längre sträckor. Hon är fantastiskt rolig att rida!
 
På fredag går jag på semester och ska ta en liten weekend i Falkenberg över helgen. Nästa vecka blir det ridning och sen åker jag till SM och kikar på fredag till söndag. Det ska också bli roligt! Vi kanske ses där?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress