Ooops kritik!
Ojdå! Fick en kommentar igår om att det är mycket planer och inget händer... Tycker det är lite kul med haters faktiskt, men okej, jag kan ta åt mig av det. Det är ofta mycket planer när man har fem hästar som befinner sig i lite olika stadier. Sen tycker jag i och för sig att jag är rätt bra på att realisera mina planer. I år har jag t.ex. köpt en ny häst, skickat Slemma på betäckning i Norge, gjort första gästinervjun i podden, varit på massa events, tävlat och ridit kurser, så att "ingenting händer" är väl kanske en lätt överdrift. Men alltså anledningen till att jag ibland inte berättar allt på en gång är att det helt enkelt inte är klart med allting. Om det involverar andra personer så kan det bli lite jobbigt om man berättar om massa saker som inte är spikade. Sen blir jag ofta så exalterad själv när jag kommit på något kul att jag inte kan låta bli att berätta lite i alla fall haha! Jag kan dock inte påminna mig att det en enda gång varit så att en plan varit "bara snack", men det har kanske "Anonym" koll på? ;)
 
Men ok, lite mer transparens! Vad gäller Maríus är det såhär. Jag kommer att skicka honom till en tränare i höst, i två månader cirka. Jag har frågat en person som inte definitivt kunnat säga ja ännu, varför jag inte känner att jag vill berätta vem den personen är förrän jag fått ett besked. Tanken är i alla fall inridning i oktober till november/december. Förmodligen kommer Maríus att säljas efter det, men det har jag inte bestämt 100% ännu. 
 
Vad gäller den andra grejen som jag pratade om med Fljóð så kan jag berätta att vi är anmälda till Freyfaxis lagtävling på Tuna i slutet på augusti tillsammans med ett superkul gäng! Jag har inte tävlat på Tuna sedan typ 2003 så det kommer bli skitkul!
 
Det var väl de lösa trådarna som fanns tror jag? Idag är min plan att åka till Johan med Ára om jag hinner. Vi får väl se om det blir så... ;)
 
 
Anonym

Hej!
Du har ju femgångare har du haft problem med passtaktig tölt på dom? Hur har du isåfall jobbat för att få bort den? Skriv gärna lite mer träningstips det vore roligt😊 Jätte roligt att följa dig och dina fina hästar!

Svar: Tack för frågan! 😊 Jag svarar i ett inlägg om det går bra?
hovet.webblogg.se

Anonym

Absolut det går jättebra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress