Nya täcken
Hej på er! Idag har vi haft 34 grader. Helt galet! Fick rida på kvällen för att jag skulle orka. Har dessutom 4 ton hö som ska lastas av så fort det blir lite svalare. Men man ska inte klaga, jag älskar sommaren!

Gullan har börjat gå ned liiite i vikt faktiskt, och idag kändes hon rätt pigg igen. Det var jättekul! Fljóð var underbar idag. Red på volten och jag försökte verkligen få en bra balans mellan alla gångarterna, vilket funkade bra. Jag hoppas att vi kan prestera en någorlunda vettig fyrgång på nästa tävling som kommer om bara några veckor :) 

Fick också hem nya flugtäcken till hästarna idag. Beställde från Börjes som har jättebra priser tycker jag och dessa satt faktiskt väldigt bra på. Rekommenderas!

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress