Massa prylar!
Hej på er! Samlat ihop massor av prylar att sälja som jag släpat med mig hem. R klagar på att det luktar läder i hela lägenheten haha! Ska fota och lägga ut så håll koll på annons-sidorna på fb :)

Dagens ridning gick skitbra. Jag känner mig jättetaggad inför nästa vecka då jag ska åka till Edeby för årets ridläger. Jag har till och med packat väskan redan haha! Hoppas på fint väder och en riktig toppenvecka. Det verkar som att jag kommer åka på en liten mini-bootcamp med Ára i början på augusti också. Mer om det senare. Hoppas att ni haft en fin kväll!

(null)

Anonym

Är lite nyfiken på vad du säljer :) jag och en kompis har precis köpt häst ;)

Svar: Ger er en förhandsvisning på bloggen idag ;) Allt kommer upp sen i gruppen IslandsHästTillbehör Bytes/Köpes/Säljes. Det kommer massa fler grejor när jag orkat fota allt, men lägger ut på bloggen också som sagt :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress