Kursen dag 3
Dag 3 började med morgonyoga som vanligt. Shit vad jag slarvar med yogan hemma. Man märker faktiskt skillnad i kroppen när man börjar igen tycker jag. Ridpassen gick dock jättebra. Vi började med en uteritt på förmiddagen där jag fick massor med tips och inspo, framförallt i traven som jag slarvat så mycket med, mest för att det är trist att jobba med den ute. Men det var fokus på rakriktning och få henne att ta halvhalterna med ganska låg hand och verkligen stödja upp yttern. Jag tog med mig känslan till ovalbanan på eftermiddagen och jag fick en väldigt bra känsla där också. Dagen avslutades med god mat och häng. Jag klickade också hem ett nytt bett till Fljóð som jag skrev tidigare. En riktig toppendag!


(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress