Gräschock och inridning av Maríus
Hej på er! Vilken värme vi fått. Det är typ 30 grader i Stockholm! I helgen blir det nog strandhäng på dagarna och stallet på kvällarna känner jag haha! Jag går faktiskt på semester (igen) i morgon. Kör lite varannan vecka, men denna gång är jag faktiskt ledig i två veckor. Överväger lite löst att åka till VM en sväng, men vi får se. 
 
Igår var jag ute och red igenom Fljóð ordentligt på ridbanan. Det behövdes verkligen. Man behöver vara sitt bästa jag varje gång man rider henne och allt måste bli rätt. Det är rätt kämpigt, men man lär sig jättemycket på henne. Älskade ponny! Även Gullan fick komma ut en sväng. Hon är verkligen lite i överkant i hullet just nu. Jag hatar det för jag vill alltid att mina hästar ska vara fina i kroppen, men vad gör man när gräset exploderat? Får rida henne lite mer istället. 
 
Fick några fina bilder på Maríus från Linda. Han är så vacker! Det blir lätt ett besök hos honom på semestern. Jag vet inte om jag berättat det för er, men jag har en plan för Maríus i höst som jag kommer att berätta mer om senare... Under semestern ska jag också åka och ultraljuda Slemma. Håll tummarna för att bebis mår bra!
 
 
Anonym

Alla dessa planer som du alltid skriver att du ska berätta men så händer inget 😴

Jenny

Var har du han på unghästflock? :) *ny läsare*

Svar: Hej! Vad kul att du hittat hit :) Alltid roligt med nya läsare, välkommen! Jag har honom på Skräddarbol islandshästar i Norrtälje. Linda Eriksson som driver det är jätteduktig och jag kan verkligen rekommendera det! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress