Bokat lektion
Hej på er! Är inne i en riktigt intensiv jobbvecka, men hann faktiskt ändå rida alla tre hästarna idag. Det var så roligt! Tyvärr är de lite omfångsberikade för tillfället, jag skäms nästan över hur feta de är, men får leva med det eftersom jag tänkte spara in lite på höet. Såg att det kommit massa styngflugor nu också, det var fullt med ägg på hästarna. Det kan ju vara de äckligaste insekterna som finns, så får hålla ordentlig koll i veckan. 

En kul grej är att jag och Ára ska åka till Johan och träna den 29:e. Det är första gången han ser henne efter att jag fick hem henne, så det ska bli så sjukt kul att höra vad han säger. Kan också avslöja att jag och Fljóð ska iväg på ett riktigt kul äventyr i slutet på augusti. Mer om det senare ;) 

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress