Ára - första ridbilderna!
Igår kom jag äntligen iväg med Ára till Johan på Marma. Det gick skitbra med allt. Hon gick snällt in i släpet och jag fick hjälp av R med allt. Vi red på ovalbanan och jag fick bara visa upp henne lite. Hon kan ju inte så mycket alls ännu, men hon går i alla gångarter och Johan ville nog mest bara kolla av så att inte töltridningen var en katastrof, vilket den inte är, men det visste jag. Han sa att hon kommer bli jättefin och att det såg bra ut. Han tyckte att jag kunde fortsätta jobba med henne själv så ska vi ta en avstämning i slutet på augusti. Nu när gångarterna är på plats behöver hon bara komma fram mer och börja gå mer genom kroppen. Vi avslutade med supertrevlig grillning med black metal-tema hos Johan och Peter  haha! Det var jättefint på Marma och Ára fick låna en gästhage under tiden. Är så glad för min fina fina häst och tacksam för Johan och R som hjälpte till igår. R tog några bilder också. Som ni ser är det mycket kvar, men det är en bra början. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Anonym

Fina! Följer er podd, otroligt intressant! :) / Islandshästblogg

Svar: Tack så mycket för berömmet och vad roligt att du gillar podden! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress