Mina nyårslöften
1. Stressa mindre
2. Träna mer
3. Göra mer av det jag gillar
4. Aktivt förändra det som skapar stress och ge mig själv mer utrymme
4. Äta nyttigare 
 
Plus några till som är hemliga än så länge ;) Jag har i alla fall insett att om man vill ha ett annat resultat måste man ändra på något. Det går inte att köra samma race hela tiden och tro att man ska hamna någon annanstans än man hamnat tidigare. Det är ingen annans ansvar än ens eget. Under nästa år ska jag förändra det som skapar stress, göra mer av det som gör mig glad och bekräfta mig själv mer. Jag ska ta mig tid att ta det lugnt, ha tråkigt ibland, våga testa nya saker och öva på att se och uppskatta hur jävla bra jag är. 
 
Har ni några nyårslöften?
 
(null)
 
(null)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress