Tävling idag
Hej på er! Idag har jag och Fljód och Gullan varit på tävling. Det gick faktiskt bra tycker jag. Gullan har aldrig varit ute och åkt någon gång förut och hon var verkligen duktig med tanke på det, även om hon tyckte att det var ganska läskigt. Vi fick rida en B-final i alla fall, så jag var jättenöjd med henne. Fljóð kom till A-final i både V5 och T8, men hon är ju fortfarande så ung så hon får bara göra tre starter per dag, så jag strök V5 och red bara T8 och där vann vi den klassen. Jättekul! Är så nöjd med tjejerna, och har kommit på att det är jättebra att ha två hästar när man tävlar. Annars behöver man bara sitta och vänta så mycket tycker jag, det är roligare att bara rida hela tiden haha! Kommer absolut göra om detta och som vanligt var det jättekul att träffa alla roliga människor. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress