SIHS-shopping
God morgon på er! Kom på att jag glömt att visa vad jag shoppade på SIHS. Det blev inte jättemycket faktiskt, men jag hade inget jag behövde direkt (förutom en hjälm, och det kommer lätt bli en GPA, men har fortfarande inte bestämt mig för solskärm v. ingen solskärm; ni var inte till mycket hjälp när jag frågade på bloggen heller för alla tyckte olika haha!), men jag hade i alla fall tänkt hitta en fin lite slimmad jacka. Det gjorde jag också. Testade den nya jackan från Maya Delorez som tyvärr kändes lite billig och inte satt jättebra. Det var lite samma passform på den som på ESS-jackorna; kort, lite stor i midjan och tajt över bröstet. Inte skitsnyggt på mig i alla fall. Det blev tillslut en jacka från PS som satt riktigt, riktigt bra. Jag tycker faktiskt att flera av deras nya jackor är riktigt fina. Köpte också ett pannband till Ára. Har bestämt att hon ska ha guld och Fljóð silver. Sen kunde jag inte låta bli att köpa nya bling-schabraket från ESS. Jag är lite fjantig men tyckte verkligen det var fint. Köpte ni något kul?

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress